Çarşamba , 7 Aralık 2016
Anasayfa » Oyun İndir » WWE Smackdown vs Raw 2011 İndir (Full/PC)

WWE Smackdown vs Raw 2011 İndir (Full/PC)

WWE Smackdown vs Raw 2011

WWE Smackdown vs Raw’ın son olarak PC sürümü yıl 2011’di. Sonraki oyunlar hep emülatör yardımıyla Raw hayranlarının çalışmaları sonucu oluşturuldu. O yüzden bu oyunun önemi büyüktür. Smackdown ve Raw hayranlarının doyasıya oynayabileceği bir oyun. Konusu itibariyle Amerikan kültürü dövüşlerini içeriyor. Tabii ki bu dövüş biraz farklı.

WWE Smackdown vs Raw 2011 Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows  XP, Windows  Vista ve Windows  7
  • İşlemci: Core 2 Duo 2,4 GHz
  • Ekran Kartı: 512 MB
  • RAM: 2 GB

WWE Smackdown vs Raw 2011 İndirme Linkleri

WWE Smackdown vs Raw 2011 İndirme Linkleri

Oyun ve Program İndir

57 yorum

  1. nasıl kuruluyo bu hata veriyo

  2. yardım edin hata veriyo AAACCCCCİİİLLLL!!!!!!!!!!!

  3. bu nedir ya nası indircez 😀

  4. oyun indirilmiyo

  5. rar şifresi varmı

  6. kardeş oyunun kurulumunu regsetubdanmı yapıyoruz *

  7. emulatör ilemi çalışıyor ??

  8. olmassa admin delik deşik ederim 😀

  9. beyler bu oyun 4 5 gb siz nasıl 100mb yaptınız anlamadım ben

  10. admin resimdekilergerçekmi yoksa pc de mi

  11. abi iniyo 31 dakka galdı benim oyun indiripte kuramadığım yoktur bunuda kurarım

  12. güzel oyun çalışıyor sağ ol

  13. oyun full mu acaba

  14. adm indircem simdi kac dkda iner bide calısıyomu ona gore!

  15. arkadaşlar oyun tek setuplamı kuruluyor kuruluyosa kolay ama başka bişeyle daha kuruyasanız zor iş ? cevap

  16. 12 nezaman çıkar ?

  17. ve joistikle oynanabilirmi ?

  18. Oyun resimde gösterildiği gibi değil arkadaşlar indiren indirsin oyun biraz farklı kurmada yok direk dosyları alıp bir tana klasöre atın.

  19. çok sağol müthiş bayıldım

  20. Resimdekiler gerçekse oyun müthiş çünkü bazıları wwe 2009 çıkıyor.

  21. Arkadaşlar oyun gerçekten resimdeki gibimi söylerseniz sevinirim

  22. ADAM OL ÖKÜZÜN DÖLÜ

  23. oyun gerçekten böylemi resimdekiler gerçekse oyuna şimdiden bayıldım çünkü bazıları 2009 çıkıyor

  24. saol abi çook teşekkürler helal olsun yani

  25. İndiriom inş güzeldir kafes maçları vardır

  26. inş görüntülerdeki gibidir

  27. nasıl kuruluyo ALLAH aşkına yardım et

  28. nasıl oluyo lütfen yardım edin

  29. açamadım yardım edermisiniz?

  30. ABİ NASIL İNDİRECEZZ 🙂

  31. Mavi butona basıp indirebilirsiniz

  32. çok güzel ben oyunu kurup oynadım

  33. Kardeş bunun önerilen sistem gereksinimleri nedir allah aşkına her sitede farklı diyo bi yardımcı olun.

  34. ücretlimi değilmi

  35. admin nasıliniyo

  36. nası yukleniyo

  37. inş olur 🙂

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*