Çarşamba , 7 Aralık 2016
Anasayfa » Oyun İndir » Aksiyon Oyunları » The Amazing Spider-Man 2 İndir (Full PC/Tek Link)

The Amazing Spider-Man 2 İndir (Full PC/Tek Link)

The Amazing Spider-Man 2
The Amazing Spider-Man 2 sinemada izlediğiniz filmin dışına çıkıyor ve Örümcek adam şehri alt üst ediyor. Filmdeki kötü karakterle ve iyi karakterler bu oyunda karşı karşıya amansız bir savaş verecek. İlk defa oyunda Peter Parker olarak oynayacağız ve ana karakteri canlandıracağız. Diğer örümcek adam oyunlara bakarak The Amazing Spider-Man 2 de yepyeni ağ atma teknikleri kullanıldı, akrobatik dövüş hareketleri ise cabası. Sitemizden full ve tek link olarak indirebilirsiniz.

The Amazing Spider-Man 2 Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows XP SP2 / Vista SP2 / 7 / 8
  • İşlemci: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz / AMD Athlon 64 X2 3800
  • RAM: 3 GB
  • Ekran Kartı: GeForce 8800 GT / Radeon HD 4770 (512 MB)
  • Sabit Disk: 8.1 GB

Linkleri Göster

Linkleri Göster

Oyun ve Program İndir

46 yorum

  1. AĞ ATASI DİYO BU

  2. ben bunu indirrecem

  3. of arkadaş 8gb cok fazla 66 gun felen yazıyor sizde nekdar surdu

  4. ben indirdim oyun çalışıyor

  5. şifre falan istiyomu

  6. arkadaşlar ben indiremedim bana da söylaesenize lütfen

  7. arkadaşlar ben indire bastım 2 saat 17 dakka ğecti fakat fala 2 gün kaldı diyo ve çok uzun yükleniyo

  8. param yok cd yi alayım burdan indireyim dedim

  9. nasıl indiricez

  10. nasıl indiriliyor

  11. abi ben indiremiyom yaaü

  12. Nasıl indiriliyor.

  13. arkadaşlar çok basit linkleri gösteri tıklatın sonra linke tıklayın

  14. süper dayı

  15. oyun çok geç iniyo neden ?

  16. 1. adım2.admı nasıl geçiyoz

  17. Arkadaşlar ben şuan oyunun skidrow denen şeyini indiriyorum onun kurulumunu bilen varsa skype adersim şu: Asg1903 bna bi anlatabilir mi isteyene skypeden paylaşırım oyunu !!!!!!!

  18. nereye basıpca ınıyo

  19. Ya bu ne Cok Gec iniyo Aksam 6 Da yüklemeye başladm 8 saatte 2 gb oldu

  20. arkadaşlar bir türlü indiremedim nerden indircez acill indiremedim nereye tıklıcaz felan bilmiyom yardım edin acil!!!!!!!!!!!

  21. bende c domitensmi ne bulunamıyomuş

  22. bi nasıl ineçek

  23. bende 2 gün sonra açılacak diyo

  24. olum 34 saat diyo

  25. mereba ben indirdiğim de uyarı diyor ve inmiyor neden nedenini söleyin lütfen

  26. linkleri göster kısmını görmeden ve bu linkin turbobit olduğunu adsl hızınız ne kadar ise o kadar hızda indirileceğini hala öğrenememiş tembel üşengeç tipler hep aynı sorularla boş boş konuşmayın herşeyde önce bi inceleyin bakın araştırın

  27. bulamadım ya
    inmiyo bu indir diyom inmiyo

  28. nasıl indiricez

  29. arkadaşlar yukarıda linkleri göster dio oraya tıklayıp indirin ben indiriyorum şuan turbobite girip normale tıklayıp adımları geçip indiriyo

  30. arkadaşlar ben lanch game e basıyorum kapanıyor ama oyun ekrana gelmiyo ayarları en düşüğe aldım ki bilgisayarım iyi yi nede açılmıyor

  31. 8.5 gb mahfolursunuz

  32. yüksek hızla indirin normal indirince 35 saat sürüyo

  33. ben bunu yüklemeyi çok istiyorum ama yaa off 🙁

  34. beni laptopum 786 gb beyler

  35. internet dowland managerim yok yardımedin ad soyad id sifre istiyo yardım edin

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*