Cumartesi , 10 Aralık 2016
Anasayfa » Oyun İndir » Aksiyon Oyunları » Call of Duty: Modern Warfare 3 İndir (Full/ Tek Link)

Call of Duty: Modern Warfare 3 İndir (Full/ Tek Link)

Call of Duty: Modern Warfare 3

Gelişen teknolojininin en çok tesir ettiği alanlardan biri bilgisayar oyunları. Aynı zamanda bu oyunlar dünya ekonomisine çok büyük bir pazar açmış durumda. Her sene gelen yeni sürümler ve güncelleştirmeler bunun en somut örneği. Firmalar farklı senaryolar ve grafik konseptleri ile serilerini geliştirip piyasaya sürüyorlar. Bu oyundan biri Call of Duty serininin 8. Modern Warfare serisinin ise 3. oyunu Call of Duty: Modern Warfare 3 İnfinity Word ve Sledgehammer Games tarafından geliştirildi. Dağıtımını Activision üstlendi.

Oyunda önceki serilere göre devrim yaratan yenilik var mı diye sorarsanız üzülerek hayır cevabını vermek zorundayız. Tabii ki senaryo ve konunun işlenişi bağlamında özgün ve heyecan verici olsa da o sürekli beklenen değişim için bir sonraki oyunlara umut bağlamak durumundayız. Ancak yine de Call of Duty Modern Warfare 3 kendisini kanıtlamış bir oyun oldu ve hayranları tarafından şefkatle benimsendi. Oyunu sitemizden tek link olarak indirebileceksiniz. Bunun yanı sıra crack dosyaları da içerisinde bulunduğundan full olarak oynayabilirsiniz. Kurulum veya indirme sırasında sorun çıkarsa yorum bölümünden bizlere bildirmeyi ihmal etmeyin. Şimdiden keyifli oyunlar dileriz.

Oynamış ve bitirmiş biri olarak serinin en iyi senaryosu diyebilirim. Es geçmemenizi tavsiye ederim.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Sistem Gereksinimleri

  • İşletim Sistemi: Windows XP/Vista/7/8
  • İşlemci: 3 GHz
  • Bellek: 2 GB Ram
  • Ekran Kartı: 512 MB Grafik Birimi
  • Sabit Disk: 16 GB boş alan

İndirme Linklerini Göster

İndirme Linklerini Göster

Oyun ve Program İndir

55 yorum

  1. Call of duty calışıyomu

    oyun iniyor mu serinin hepsini bitirdim

  2. çok güzel indiririn bnce süper oynuyom

  3. valla inidirdim

  4. saıdasıdoasıd

    1 gün diyor süre

  5. saıdasıdoasıd

    wiin 8 benimki oyunuun indirmesine 15 saat kaldı çalışmıyorsa varya

  6. saıdasıdoasıd

    son 5 saat win 8 benim işşallah çalışır yoksa 1 gün bosuna bekledim arkadasımda win 8 onda çalışıyorduda

  7. saıdasıdoasıd

    oyun virüslü olduğu için güvenlik duvarı sildi kapattım güvenlik duvarını bastan yüklüyom 1 gün daha beklicem artık 🙁

  8. saıdasıdoasıd

    kurulumu video çekip atarmısın admin acil isoyu açamıyorumda hangi programla açıcam

  9. saıdasıdoasıd

    tm sidiye aktarıp kurulumu yapıyom ama baya uzun sürüyo 🙁

  10. saıdasıdoasıd

    bu ne ya kurulunma kalan 40 diyo 55 dakka gecti 1 tane bile dolmadı

  11. saıdasıdoasıd

    admin nazikce sölüyorum kurulumu video çekip koy youtube falan bakayım nasıl yapılıyo belki ben yapamadım o yüzden 1 damla bile dolmuyor 4 saattir

  12. saıdasıdoasıd

    çok iyi oyun valla grafikleri falan

  13. admin disc 1 yükleniyo 2 yi isteyince açalıştırıyom ama unable to add unvetial deveci bunun gibi bi hata veriyor disch 2 yi açmıyor napıcam damint tools ile açıyorumda

  14. admin anladım win 8 de çalışmıyormuş haftaya wn 7 yaptırıcam bilgisayarı o zmn kurcam

  15. gençler 1 gün içinde açılcak sakin olun xd

  16. Evet İniyor 5 gün sonra XD,İnmesi İçin Bilgisayarı Kapatmamalıyım 😀 😀 XD 😀

  17. Benim RAM Azaldı 😀 XD XD

  18. admın bunun net frame work 4.5 degıl dımı bende desteklemıyo 4e kadar desteklıyor bıde ıso mu kullanmalıyım deamon tools mu

  19. ya admin nasıl iniyo

  20. benim 1 saat dior toplam inşallah sağlamdır

  21. Başarısız-Ağ Hatası Diyor Napmam Lazım

  22. süper oyun

  23. MERHABA ADMİN NOLURSUN CWAP WER 1 GB RAM DE AÇAR MI OYUNU TIKANMASI ÖNEMLİ DEĞİL AÇAR MI ?

  24. admin 1gb ramda oyun ksarmı ekran kartı düşük 512

  25. arkadaşlar idm d.1 i indirin 10 dakikada iniyor ama daha oyunu kurmadım

  26. Call Of Duty 3 Modern Warfare

    çok güzel bitirdim bile

  27. beyler oyuna türkçe yama indirin
    yok böyle küfür
    bende tam tamına 10 kere bitirdim oyunu

  28. beyler oyun çalışıyormu indirmeye başlıcam ondan emin olim

  29. Admin windows 8 de açılıyor mu kardeş?

  30. ADMİN BİLİNMEYEN AĞ HATASI DİYOR 11 SAAT KALMIŞTI

  31. admin multiplayer varmi bu indirecegimiz oyunda full surumleri 15 gbden basliyor bunu indirmeye niyetliyim ama multiplayer warsa indirecek cunku online oynamak istiyorum

  32. http://turbobit.net/okkhcqbwj0qz.html Tek link

  33. dosyaları tam kurar demi ben önce den indirdim eksik dosya kurdu

  34. çok uzun sürede iniyo

  35. valla ben indiriyorum bozuk cıkarsa yazık olsun

  36. beyler bu oyunun mac versiyonu var mı ? bir türlü bulamıyorum sonunda parayla alcam :S mw3 ve üstü tüm sürümler için yardımcı olursanız sevinirim :S onca para verip makina aldık bi halt bulamıyoruz :S

  37. Admin İndirme Rar’ın Hata Veriyor..
    Linklerini Kontrol Edermisin..

  38. wındows 7 ultımete kaldırırmı 😀

  39. turbonette dosya silinmiş diyor nerden indirecegiz

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*